Aktualności
Aktualizacja danych w rejestrze BOIPiP
W CELU AKTUALIZACJI DANYCH NALEŻY PRZEDŁOŻYĆ:
- w przypadku zmiany nazwiska - oryginał prawa wykonywania zawodu oraz oryginał aktu małżeństwa potwierdzającego zmianę nazwiska (do wglądu) / Wymagane jest złożenie oświadczenia: druk do pobrania, - arkusz akt. cz. "A" [pobierz arkusz] [pobierz oświadczenie]
- w przypadku uzyskania tytułu specjalisty, uzyskania kwalifikacji (kursy) - oryginał prawa wykonywania zawodu oraz ksero dokumentów potwierdzających uzyskane kwalifikacje - oryginał do wglądu, - arkusz akt. cz. "G" - [pobierz]
- w przypadku ukończenia szkoły wyższej - odpis dyplomu, ksero suplementu - ,arkusz aktualizacyjny cz. "B" - [pobierz]
- w przypadku zmiany zatrudnienia - arkusz aktualizacyjny cz. "F" - [pobierz]
- w przypadku zmiany danych adresowych - arkusz aktualizacyjny cz. "A" i "H" - [pobierz A] [pobierz H]
- w przypadku urlopu macierzyńskiego (tacierzyńskiego) wychowawczego lub rodzicielskiego - pisemne oświadczenie od pracodawcy lub ZUS o przebywaniu na danym urlopie
Aktualizacji danych można dokonać poprzez wypełnienie Arkusza aktualizacyjnego danych osobowych i przesłaniu go na adres Beskidzkiej Okręgowej Izby Pielęgniarek i Położnych; 43-300 Bielsko-Biała, ul. Warszawska 28 lub przesłania go poprzez Pełnomocnego Przedstawiciela Okręgowej Rady BOIPiP danego zakładu lub rejonu wyborczego.
W razie wątpliwości prosimy o kontakt z Działem Rejestru pod numerem telefonu 33 811 89 58.
Pliki do pobrania